dissabte, 19 de novembre del 2016

Revista virtual!!!

Avui us informo de la meva 煤ltima creaci贸: una revista digital dissenyada i editada amb Flipboard. Voleu saber de qu猫 parlo? 馃槈

Captura de pantalla de la revista 'Educaci贸 social i escola'. Creaci贸 pr貌pia.

Aquesta p脿gina web de la que us parlo (Flipboard) m'ha perm猫s crear una revista digital on emmagatzemar i organitzar articles i not铆cies relacionades amb el meu tema d'inter猫s que 茅s l'educaci贸 social a les escoles. Aix貌 significa que qualsevol persona pot fer 煤s d'aquesta web i crear la seva pr貌pia revista, o crear-ne dues. Flipboard permet la creaci贸 de tantes revistes com vulguis i aquest 茅s un aspecte que enriqueix el servei perqu猫 podr脿s crear moltes revistes diferents en funci贸 dels teus interessos o motivacions. 

Com us deia, la revista que he dissenyat tracta temes importants en la relaci贸 entre l'Educaci贸 Social i l'escola, com per exemple la innovaci贸 educativa, la import脿ncia de la figura d'un educador/a social a les escoles, el frac脿s del sistema educatiu, alternatives educatives i molts m茅s!
Si vols saber-ne m茅s nom茅s cal que facis una ullada a la meva revista i compartir-la si t'ha agradat: Educaci贸 social i escola

D'altra banda, comparteixo amb vosaltres dues revistes que he fullejat mentre navegava per Flipboard i que m'han semblat interessants: 

Espero que gaudiu de la meva revista i dels seus continguts tant com ho estic fent jo. 

Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada